شب اول.

اومدم اینجا تا فقط دلنوشته هام رو بتونم بنویسم .

اومدم اینجا بنویسم تا دفترچه یادداشتم دست اطرافیانم نیوفته ......

اومدم اینجا بنویسم .چون اینجا شاید راحت تر بنویسم .......

من نفیسه هستم . خیر سرم تحصیلاتم در حد کارشناسیه . جونه خودم مثلا رشته ام فنی بوده . ولی تا حالا سر هر کاری رفتم هیچ ربطی به رشته تحصیلیم نداشته .......

اینکه اینجا رو باز کردم . چون بریدم . بریدم ........... دارم از پا میوفتم .

اطرافم اونقدر اتفاقات تلخ و سنگین افتاده و در شرف وقوع که نمیدونم در برابر هر کدومشون چه باید بکنم .........

به اون خدایی که میپرستین و میپرستم ......... محتاج دعای خیرم .

منظرم دلسوزی و ننه قمر در آوردن نیستا .

منظورم دعاست . نه در حق من ...در حق اونهایی که محتاج دعای خیر سایر بنده های خداوند هستن ........

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هیلدا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.hilda.co.sr

سلام عزیزم...

اولش ورودتو به جمع بلاگ نویسا تبریک می گم....

بعدم این که....
یه روزی...یه وقتی...یه جایی...یه کسی....صبر داشته باااش....خدا هممونو دوست داره...یه لبخند بزن...یعنی خدا هست یعنی تو امید داری نفیسه ی عزیز....

امید چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:00 ق.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام.خوبی؟
امیدوارم موفق باشی.
منم یعنی تحصیلات دانشگاهی دارم.و مثل شما فنی .ولی الان توی مغازم نشستم.
هیچ ربطی هم به رشته ام نداره.زیاد فکرشو نکن.
من اصفهان هستم.اگه همشهری هستی خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم.قربان شما.

MAX PAYNE چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:03 ق.ظ http://maxpaynethefall.blogsky

سومین نظر رو من نوشتم.
دستم سبکه انشاا... بروبچ دیگه هم نظر بدن.

ما هم محتاج دعا هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد