شب ششم .... اون روی سگیم.

 

اون روی سگیم بالا بود و اومدم پای نت .

            

اصلا اومدم ای نت تا مشغول بشم و اینقدر با این خانواده ی معظم کلله نگیرم .

به محض اینکه آن شدم لیست آفلاین های بی سروته بعضی این حضرات انقلابی ردیف شد جلوم . تازگی با یک فصل دعوا از شر یکیشون راحت شده بودم . حالا یکی دیگشون تا دیده فلسطین داغ شده لیست کرده هرچی از هرجا پیدا کرده و برای همه فرستاده .

شب عید بود مثلا .

اون از مثلا مادرجونمون . که با ته تقاریشون که من اسمشو گذاشتم گربه چی ( برای اینکه مدام در حال بوسیدن و لیسیدن مامانجونشونن) ما رو توی راه پله ها جا گذاشتن و گاز ماشین رو گرفتن و رفتن خونه ی داداش جونشون مهمونی ........... و وقتی برگشتن فرمودن . اااا راست میگین . شوما ها هم میخواستین بیایین ؟ من متوجه نشدم . ( حالا خوبه دوبار از توی آیفن بلند تووی کوچه داد زدم صبر کنین ما هم داریم میاییم و همون گربه چیشون فرمودن ما دیرمون میشه . رفتیم .

این هم از خان داداشمون . که مردشور ریخت بسیجیشو ببرم . رفته قاتی اینا . معلوم نیست تا نصف شب کجاست . با کی میگرده . چیکار میکنه . که خونه که میرسه فقط قصد و قرض و مرضش حرص دادن ماهاست . من روو بهش نمیدم . ولی اون آبجی توو سری خورم جلوش فقط کوتا میاد . خب به من ربطی نداره . بعضیا تووسری خور بار میان . ولی من امشب دیگه گذاشتم اوون دنده و یه چهارتا لیچار هم بارش کردم . وقتی با اینکه من توی اتاق پای تلوزیون بودم چراغها رو خاموش کرد و رفت .

این هم از امید آخرم . پدرم .

میدونی خیلی وقته خودم رو بی مادر میبینم و میدونم . قضیش باشه برای یه شب دیگه .

دیدیم اینا که فهمیدن من اعصابم خورده مدام دارن جلوی من رژه میرن و کرم میریزن . گفتم خودم رو با نت مشغول کنم .

آنلاین شدم .........

ای خاک بر سر منه الاغ که خیر سرم اومدم آروم بشم . تازه یکی از راه رسیده و نرسیده پاشو گذاشته رو دمم من .

هرچی میام کوتاه بیام نمیشه .

دیدم مدام داره زر میزنه . گفتم اصلا به من چه فلسطینیا دارن میمیرن . به درک .

دیدم اونم اون روش بالا اومد که تو بیغیرتی . تو فلانی تو بهمانی .

الآن یادم نیست دقیقا چی گفتم . چی شنیدم . ولی حرفایی زدم که اگه آروم بودم و آدم هرگز نمیزدم . که هیچ . مطمعنا عکسش رو هم میگفتم . چون معتقد بهش بودم . ولی خب . وقتی پا برهنه رو اعصاب آدم راه میرن بهتر از این نمیشه .

به درک .

اصلا اومده بودم توی نت تا راحت بشم . برام مهم نیست با کی کلله گرفتم . چی گفتم . به درک . مهم نیست . من این آدمها رو نه هیچ وقت دیدم . و نه قصد دیدنشون رو دارم . این آدمهام خیلی حالیشون بود - که نبود - میفهمیدن نباید کاری کنن که به قول خودشون پاچشون رو بگیرم ..........

               

آره این آخرین آف لاینی بود که ازش گرفتم .

این مشکلاتت رو اول حل بکن . یه کم ریلکس بشو بعد بیا توو نت پاچه بگیر .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رزهای سفید(مهدی) یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:27 ق.ظ http://white-roses.blogsky.com

سلام سلام سلم
بابا عجب داستانی

رزهای سفید(مهدی) یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://white-roses.blogsky.com

سلام سلام سلم
بابا عجب داستانی

[ بدون نام ] یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:46 ق.ظ http://bood.blogsky.com

گاه آرزو می‏کنم زورقی باشم برای تو
تا بدان جا برمت که می‏خواهی.
زورقی توانا
به تحمل باری که بر دوش داری،
زورقی که هیچگاه واژگون نشود
به هر اندازه که ناآرام باشی
یا متلاطم باشد
دریایی که در آن می‏رانی

م یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ http://mm2.blogsky.com

مثل اینکه شما حیوانات رو خیلی دوست دارید

پسری از جنس باران یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:55 ق.ظ http://petti.blogsky.com

روزگاریست همه عرض بدن میخواهندهمه از دوست فقط چشم و دهن می خواهند دیو هستند و لی مثل پری میپوشند گرگهایی که لباس پدری می پوشند آنچه دیدند به مقیاس نظر می سنجند عشق ها را همه با دور کمر می سنجند خب طبیعی است که یکروزه به پایان برسد عشق هایی که سر پیچ خیابان برسد
سلام
وبلاگ جالب و زیبایی داری
به من هم یه سر بزن.اگه خواستی میتونیم تبادل لینک و لوگو هم داشته باشیم.
ضمنا کمتر حرص بخور نفیسه جان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد